Translate

2012. augusztus 13., hétfő

Pata negra sonka ananászparadicsommal

Este, ha megéhezik az ember csak egy mentsége lehet az evésre. Csuda finimságok vannak a hűtőben és ördögtől,való lenne, ha megromlana holmi elhízástól való félelem miatt. Szerencsém végett régebben hozzá jutottam jó áron nagyobb mennyiségű Pata Negra Bellota sonkához egy bolt bezárása miatt. Vákumozva tartottam így tökéletesen tartja az állagát. Tegnap egyértelmű jel volt számomra, hogy ki kell nyitnom, amikor belebotlottam a hűtőben. Véletlenek pedig nincsenek!!! Üzenem ezt a kételkedőknek. Volt hozzá némi mozzarellám (sajnos a spanyol sajtom elpárolgott.......) És roppant finom ananászparadicsom is volt otthon. A képen, amin csak a paradicsom van az nem az enyém. Sajnos elfelejtettem lefotózni Szóval, zutty a tányérra mindent szép sorban és, ha már megszényenítettem oda-vissza a spanyol kontra olasz népet a vegyestálammal tettem rá frissen vágott bazsalikomot és törekedve a kompenzálásra jó fajta spanyol olíva olajat. Semmi bűntudatom nem volt az elfogyasztásától,de nem is aludtam a jóllakottságtól.

Nincsenek megjegyzések: