Translate

2012. október 31., szerda

Tofu sárga köntösben


A tofu többnyire megosztja az embereket, vagy szereti valaki, vagy nem. Én igen. A legjobb, hogy nagyon hamar elkészül, nagyon változatosan fűszerezhető és sokoldalúan felhasználható.
Szeretem a füstölt tofut, amit egyszerűen csak megpirítok egy kicsit és salátával már lehet is enni. Most friss tofut vágtam 2-3 centis kockákra vágom és jól megpirítom kevés olajon. Ez eltart úgy öt percig. Amikor megpirul kellemesen ropogós lesz, viszont belül mégis puha. Szóval, szerethető. A jellegzetes nyers tofuíz eltűnik. Többnyire valamilyen szósszal készítem, vagy abba teszem, vagy leöntöm vele. Most azonban egy száraz változatot próbáltam ki, reszelt kurkumával pirítottam. Amikor kész lett félretettem, és szeletelt vöröshagymát nagy kápia paprika kockákkal forró serpenyőben pillanatok alatt megsütöttem. Ne essünk túlzásba, csak annyira pirítsuk, hogy ropogós maradjon. A végén összekevertem mindent és tálaltam. Végtelenül egyszerű, gyors és nagyon finom.



Nincsenek megjegyzések: