Translate

2012. november 25., vasárnap

Arthur és a bárányos szendvics esete




Arthur kutya ma reggel kivételesen rendesen viselkedett. Estére a vérmes kis házőrző úgy el tud fáradni, hogy beájulva alszik. Se kép, se hang. Édesemet nem az eszéért szeretjük, amit ma megtanítottunk neki egy zsák keksz árán, holnapra törlődik. Az ül parancs az egyetlen, amit megjegyzett. Na, jó még van egy-két dolog, de csodákat ne várjunk. Viszon kellően inteligens (ezt Sára mondta, felvilágosított, hogy bár Arthur nem okos, de intelligens. Nem teljesen vágom, hogy ez hogyan jön össze, de hiszek neki). Szóval, Arthur tudja, hogy picike és ismeri a határait. Minden fegyelmezést betart, maximum alig hallhatóan lázad. Azt is tudja, hogy cuki és ezért a golyó kis szemeit úgy forgatja, hogy azember elolvad tőle. Igaz rendszeresen móresre kell tanítani, mivel terrier fajta, tehát van benne akarat. Azt imádom benne, hogy bármilyen formában lehet nyúzni. Mindent elvisel. Amúgy tigrisölőnek neveltük. Van otthon egy kis tigrise és egész nap edz vele. Évente egyszer kivisszük Afrikába, hogy élő tigriseken mérhessük le a tudását. Iszonyú eredményessége végett  az afrikai tigrispouláció komoly veszélybe került, úgyhogy szegénykém kénytelen lesz szimulációs eszközökre áttérni, mert Magyarországot nem hozhatjuk hírbe. Ez persze csak fikció, de minden jel arra mutat, hogy így történne. :-)

Ma csodával határos módon kihagyta a reggeli ébresztő idiótaságát. Az esti durmolás után ugyanis teljes vehemenciával akar játszani és nem tűr meg alvó embert maga körül. Ilyenkor egész reggel megy a harc közöttünk. Az, hogy vasárnap ezt a ceremóniát kihagyta, úgy éreztem, hogy jutalmat érdemel.

Elővettem egy kis zacskónyi lefagyasztott, fűszerezett darált bárányhúst és felolvasztottam. Utána serpenyőben megsütöttem. Baguette-et félbevágtam és megpirítottam és még forrón beborítottam mindkét felét sajt szeletekkel. Szeleteltem paradicsomot, lilahagymát, uborkát és jégsalátát, amiket a tányérra helyeztem. A baguette-re rátettem a húst és igen jó fajta ketchup-pal és Coleman's mustárral megkentem majd minden zöldségből tettem rá. Hú, de finom volt. Természetesen Arthur kutya is kapott belőle hálám jeléül.


2 megjegyzés:

Kisildi írta...

Az a kis pofa! Ne adj neki fűszeres kaját, kikészül a veséje!

Műkedvelő Hedonista írta...

Képzeld alig kap húst. Az állatorvos azt mondta, hogy a kutya alapvetően vegetariánus és csak egy éves koráig kel neki hús hússal. Most hetente kétszer eszik húst, de főleg zöldséget kap. A kis lütyi még a nyers hagymát is kétpofára eszti.