Translate

2012. november 22., csütörtök

Vajhal egyszerűen


Még mindig a gyors és egyszerűen elkészíthető ételekre van csak kapacitásom, de ez volt az utolsó napom a "nagy konyhán".
Kavargó ézéseim vannak, mert alíg várom, hogy kialudjam magam és ne robotoljak 12-14 órákat. Ugyanakkor kezd a szervezetem ráálni a fizikai munkára, kevésbé vagyok megviselt, mint az első napok után és nagyon élvezem a most megismert emberek társaságát.
Na, de erről majd máskor, bővebben!
Most nekikátok egy villámgyors, egészséges és finom fogáshoz, ami még mutatós is.


A vajhalban az a jó, hogy erős húsa ellenére sem száraz és nagyon szép elkészítve. Tömör és fehér, már önmagában is ínycsiklandó látvány.
A lilaburgonyát gőzpárolóban megfőztem és csak ez után húztam le a héját. Ez a fajta nem csak szép, de ízes is.
A halat egyszerűen sóval és borssal ízesítettem és gyorsan mindkét oldalán megpirítottam serpenyőben kevés hidegen sajtolt napraforgó olajon.

Ezzel meg is volnánk.
Szépen kitálaltam és további ízesítésként, és azért, hogy jobban csússzon az étel, egy kis birsalma lekvárt tettem mellé. A színe miatt karikára felszelt zöldhagymával lazán meghintettem és lilaborsot daráltam rá.

Hozzávalók:
vajhal
lilaburgonya
birsalma lekvár

Nincsenek megjegyzések: