Translate

2013. február 4., hétfő

Sült rakott tészta


Nagyon nem vagyok elégedett. Van egy szuper sütőm, de lassan már azon gondolkodom, hogy mire fel. Háromszor vitték szervizbe, ámuldozva, hogy még ilyet nem is láttak, mert ezzel a márkával soha sincs baj. Talán már túl okos is. Szóval, most az a dolgom, hogy teszteljem. Már látom, hogy egy problémát nem oldottak meg. Nem húzom fel magam miatta, de nem értem, hogy miért nem figyelnek oda, amikor mondom, hogy mi a gond. Iszok egy pálinkát, aztán folytatjuk.

Egyben sült rakott tészta lesz zöldséggel a ma esti menü.
Ez tipikusan az az étel, amibe bele lehet dobálni szinte az összes megmaradt zöldséget, az sem baj, ha nem frissek, hiszen úgy is összesülnek.
A tésztát megfőztem és tejfölbe forgattam, majd kiborítottam egy sütőtálba. Közben apróra vágva lilaburgonyát is főztem. Azért lila, mert csak ez volt itthon.
Ezeket is rászórtam a tésztára.
Volt még egy-két szelet sonka itthon, hát felszeltem és rászórtam az előzőekre.
Sárga cukkini csíkokban, reszelt sajt és néhány kanál tejföl következett és a sort szép paradicsom szeletek zárták.
 Megönöztem egy kis olajjal, vagy talán nem is olyan kevéssel és mehetett a forró sütőbe.
Amíg sült elkészítettem az öntetet, ami rettentő apróra vágott rozmaring, kakukkfű és menta volt, kis borrsal olívaolajban elkeverve.


Hozzávalók:
széles metélt
cukkini
lilaburgonya
sonka (nem szükséges)
tejföl, sajt
paradicsom
rozmaring, kakukkfű, menta
olívaolaj

Nincsenek megjegyzések: