Translate

2014. június 13., péntek

Grillezett kalmár csápok


Grillezni jó, de idén nyáron nem vittük túlzásba. Volt olyan év, hogy hetente többször is amikor este hazaértünk beizzítottam a grillszenet és ott készítettem a vacsorát. Olyan is van, amikor kitelepülök és egy hordozható indukciós tűzhelyen dolgozom, vagy a szintén hordozható gázos tűzhelyemet használom. Az egyetlen akadály a kedvemet leszámítva, ha sok a szúnyog, de erről most szerencsre szó sincs. És amit most készítettem az egyik legkedvesebb nyári alapanyagunk. Persze a többi évszakban sem vetjük meg.

Itt most nem következik nemhogy bonyolult, de még csak érdekes recept sem. De baj is lenne, ha egy önmagában fantasztikus alapanyagot megerőszakolnék. Fogtam a helyes kis kalmár csápokat és beletettem egy vaskos minitálkába. Szórtam közé aprított fokhagymát, sóztam , borsoztam és felöntöttem olajjal. Grillre tettem. lefedtem és röpke 3 perc múlva készen is lett. Ha a grill nagyon izzik, akkor ez az idő lecsökkenhet kettő percre, ha nem olyan meleg, akkor meg több. A sok olaj szerepét gondolom nem kell ecsetelnem. Van jobb a tunolásnál?


Nincsenek megjegyzések: