Translate

2013. február 11., hétfő

Hideg fogasszeletek paprikasalátával



Kicsit hosszúra nyúlt ma a délután, mert egy készülő rendezvény részleteit beszéltem meg Krisztiánnal a séffel, akivel közösen csinálunk egy vacsora estet március elején. Azt hiszem, hogy szinte minden részletet tisztáztunk, legalábbis, ami a menüt illeti.
Sejtettem, hogy nem végzek korán, úgyhogy még tegnap este a fagyasztóból áttettem a hűtőbe egy fogas darabot, hogy szépen, lassan engedjen ki. Gyors és könnyen elkészíthető vacsorát akartam csinálni belőle.


A halat borsoztam, sóztam és fél órára félretettem. Közben megfőztem egy kis kockázott krumplit.  Felcsíkoztam piros, sárga és zöld kaliforniai paprikát. Ezt is borsoztam, de durvábbra állítva a darálót. Meglöttyintettem szuper-finom fehér balzsamecettel és pici sót is tettem rá. Most nem olíva, hanem dióolajat használtam a paprikasalátához. De, hogy egy kis csavart is tegyek bele, hát megszórtam aranymazsolával.

A halszelteket vékonyan olajozott serpenyőbe tettem és folyamatos mozgatás közben, hogy oda ne égjen mindkét oldalát megpirítottam. Hozzá a Sára olyan töltött kenyeret sütött, ami szardellapasztával, paradicsompürével, reszelt parmezán sajttal és kis borssal készült. Persze, nem pont ehhez a vacsorához csinálta, de most kapóra jött.

Igen gyors, igen egyszerű és meglehetősen könnyű étel. Egy hedonista is lazíthat néha.

Nincsenek megjegyzések: