Translate

2013. február 23., szombat

Sült csikre édes burgonyával és tejfölös laskagombával


Hát, ez az étel nem sokkal összetettebb, mint maga a címe, és pont ez az előnye is.
A csirke combokat sózva, borsozva a sütőbe tettem. Gombás mártást terveztem hozzá, de Sára azt kérte, hogy süssem meg azt is.
Így a laskagombát nyakon öntve egy kis olajja, szintén betettem a sütőbe, amikor a csirke már majdnem készen volt.
Az édesburgonyát nagyobb kockákra vágva, serpenyőben pirítottam. Ehhez is csak sót és borsot használtam.
Apróra vágott lilahagymát kissé megpirítottam és a megsült gombát hozzádobtam a serpenyőbe, megszórtam kevés színes paprikával, végül az egészet tejföllel összerottyantottam.

Ennyi az egész, kellemesen házias ízű és finom. Nem gyakran, mondhatnám nagyonon is ritkán csinálok ehhez hasonló ízvilágú ételt, most valahogy ráéheztem. Az édesburgonya köret jó választásnak bizonyult, adott egy kis pikáns jelleget az egésznek.




Nincsenek megjegyzések: