Translate

2012. december 23., vasárnap

Sonkás croissant szendvics a karácsonyi főzögetés előtt


Tegnap letudtam minden bevásárlást. Az a döntés született, hogy amit nem vettünk meg, az nem is lesz meg, kitaláljuk, hogy hogyan helyettesítsük. Holnap itt gyűlik össze a szűkebb családom hogy a Szent Estét együtt töltsük és azt terveztük, hogy minden ételt jól előkészítünk, hogy a következő napok a pihenésről és ne a főzésről szóljanak.

7-kor indult ma a nap egy finom kávéval, Sára tegnap előkészítette a kovászt a kenyérhez, reggeli után begyúrja és hagyja tovább kelni én pedig készítek néhány fajta pástétomot, ami bármikor elővehető lesz, ha valaki enne valamit.
Induljon a nap egy finom kis reggelivel!
Sára a minap croissant-t sütött, amiből megmaradt néhány darab. Ez lett a szendvicskenyér, amihez vaj már nem is kell, hiszen a tészta csupa vaj. Egyébként szinte ugyan annyi vaj kell hozzá, mint liszt. Hát, nem egy diétás kaja.
Hosszában elvágtam a croissant-t, ráhelyeztem néhány ruccola levelet egy szelet sajtot és füstölt, főtt sonkát.
Előszeretettel kuckózok hétvégi reggeleken a tévé elé, hogy meséket nézve szép lassan ébredezzek. Nagyon bírom ezeket a téli, lustán hosszú reggeleket. Ma, erre nem lesz idő, de egy szendvics erejéig megengedem magamnak.
Ebben a pillanatban elkezdett esni a hó. Lehet, hogy fehér karácsonyunk lesz?.



4 megjegyzés:

pinkóci írta...

nagyon szépen leírtad, szinte éreztem, ahogyan én is "kuckózom" egy fotelban :)

Legyen nagyon szép karácsonyotok!!

wanna írta...

Jó terv :)
Boldog karácsonyt!

trollanyu írta...

Nekem is hasonló terveim vannak, kívánok nektek is nyugalmas, meghitt karácsonyt:)

Műkedvelő Hedonista írta...

Mindannyiatoknak Boldog karácsonyt kívánok, ha megkésve is.
Panka! nagyon várom, milyen színesen fogsz majd írni a karácsonyi élményeidről.