Translate

2012. szeptember 20., csütörtök

A hagyma, amire egy évet vártam



A Fény utcai piac bejáratánál, rögtön jobboldalt található egy picike stand, ahol csütörtöktől szombatig fél-fél térületen árusít egy zöldséges és egy mézes. Moskola Jenő, a zöldséges az én emberem. Saját maga termeli a zöldségeket és nem a nagybaniról szerzi be. Volt szerencsém elmenni hozzá, így a saját szememmel láthattam hogyan termel. Szuper paprikákat hoz ki a piacra és bébi uborkákat, amik még két hét elteltével is ropogósan várták a hűtőben, hogy embertestbe kerüljenek, jelen esetben belém. 
Jenőnek van egy olyan hagymája, ami minden hagymaimádó, de szagot nem toleráló álma lehetne.. Sőt, úgy tapasztalom, hogy ez a gyomrot sem viseli meg annyira, mint az átlag hagymák és az íze is lágyabb.  Gyönyörű rózsaszínes-lilás, nem csípős, sőt édes, csókálló. :-) 
Tavaly elvitték előlem az utolsó egy kilót. Francba! Akit érdekel szaladjon a piacra, mert kevés van belőle. Én is megyek pénteken, most kértem tőle pár kilót. 

Nincsenek megjegyzések: