Translate

2012. szeptember 30., vasárnap

Málnaecetes ráksaláta


Kaptam a facebookon egy megjegyzést, ami jogos volt. Rák hetet ígértem, ám szombaton egy szaftos szarvas bélszín szendviccsel rukkoltam elő. Mondhatnám, hogy pénteken véget ér a munkás hét, de a valóság az, hogy a szombatra szánt rákot, ami egy könnyed előétel volt, amit azért készítettem, mert egy profi szakács barátnőnk járt nálunk vendégségében. Igyekeztem "semmi extrával" elkápráztatni, hiszen igen jó helyeken dolgozott eddig (nem alaptalanul). Mégis csak ő a profi. Belekóstolt és azt merte mondani, hogy ez nagyon finom. Mivel előzőleg nem kóstoltam meg a salátát, örömömben én is beszálltam a falatozásba. Tényleg jó volt. Így történt az, hogy nem maradt semmi, amit lefényképzhettünk volna. :-)
Ma reggel elkészítettem újra, hogy ezzel, a már tesztelt salátával zárjam le a rák7-et.

Íme a szükséges alapanyagok a fotón.
Szóval a rákot megpirítottam. Felvágtam lehelletvékonyra lilahagymát, a sárga körteparadicsomokat feleztem és a két kedvenc paprikámat, ami a trinidad parfume és a biquinho felszeleteltem vékony csíkokra. A rákot hagymát, paradicsomot, paprikákat összekevertem sóval, borsal és megöntöztem olívaolajjal és málnás balzsamecettel. Épp csak rottyantottam egyet rajta és készen is lett. Rém egyszerű, gyors és valóban üdítő fogás. A málna aromája csodát tett, ez adta az étel egyedi, érdekességét.

Nincsenek megjegyzések: